Jag tycker att klippningen i sommar har sköts dåligt! Det tog lång tid innan första klippningen gjordes med långt gräs som följd. Klippningen utfördes direkt efter ett regn och hastigheten på klipparen var för hög, följden blev att gräset bara la ned sej för att dagen efter resa sig i hjulspåren efter klipparen. Kantklippning har endast utförts vid några tillfällen, åtminstonde utanför mej. Jag förstår att styrelsen gjort en upphandlingen enligt konstens alla regler så det är inte de jag vill klaga på. Jag jämför med tidigare års klippningar av Palerba, de hade en mycket bättre följsamhet och anpassning efter behovet. Palerba borde ha någon forma av statstik på hur många gånger de kantklippte och körde klipparen per sommmar, som väglednig. Visst allt handlar om vilken kostnad vi är villig att ta för detta. Men som det sköts i sommar motsvarar åtminstonde inte mina förväntningar på hur området ska skötas. Detta är min högst personliga åsikt jag har inte frågot andra va de tycker, men får kanske veta nu.